A nap dalszövege - Koncz Zsuzsa: VIII. Henrik felesége voltam

Koncz Zsuzsa: VIII. Henrik felesége voltam

Henrik, jaj rendes fiú volt, arról nem tehet
Csudamód szerette őt a fejetlenséget
Épp ezért, hogyha megunta egyik b. nejét
Azonmód levágatta csinos kis fejét

Az sem jó, ha menő fej mindig valaki
Akad aki a fejét a nyakán szereti

Henrik, jaj engem is megkért, nem sokáig várt
S nem lehet elküldeni mégsem egy királyt
Ismertem elődeimnek szomorú sorsát
Rémülten elfogadtam, várva a halált

Az sem jó, ha menő fej mindig valaki
Akad, aki a fejét a nyakát szereti

Henrik, jaj rendes fiú volt, arról nem tehet
Csudamód szerette őt a fejetlenséget
Ezt a nagy fejetlenséget használtam ki én
S megszöktem a kamarással éppen idején

Az sem jó, ha menő fej mindig valaki
Akad, aki a fejét a nyakán szereti

A dal ITT hallgatható meg.

Koncz Zsuzsa kiadványok, érdekességek ITT

Lájk lent, ha kedveled Koncz Zsuzsa előadását.